World Of Warcraft---> LoL képek
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ez van ma
2024. Július
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
WoW--->LoL Képek,Videók
 
Szavazz.(v1.0)
Milyen karid van a WoW-ban?

Warrior
Paladin
Druida
Shaman
Mage
Priest
Hunter
Rogue
Warlock
Egyiksem, nincs meg a WoW
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Burning Crusade
 
Kasztok
 
The Heroic Military Guild
 
Az új design
Hogy tetszik az új design?(Logo,Háttér)

NAGYSZERŰ:)
Cool...
lehetne jobb is...
ez mi a sz*r? Vissza a régit!!!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Talent-kalkulátorok
 
Rogue

Következő 10 cikkElőző 10 cikk

Rogue

Robestz  2006.08.13. 09:10
Azeroth zsiványai - kik otthon érzik magukat az árnyak között s hihetetlen gyakorlottsággal képesek eltűnni az ember szeme elől - akkor érzik magukat a legjobban, ha a háttérben tevékenykedhetnek. A zsiványok igazán abban tűnnek ki, hogy maguk javára fordítanak bármilyen helyzetet, s hogy akkor csapnak le, amikor az a legnagyobb haszonnal kecsegtet. Ravasz trükkjeiknek, fizikai képességeiknek, a megtévesztésben, rejtőzködésben és álcázásban való kiemelkedő jártasságuknak köszönhetően a zsiványoknak nem okoz problémát, hogy tolvajként, gyilkosként, kémként, vagy éppen bérgyilkosként munkát találjanak maguknak. A zsivány karakterosztállyal igazán bonyolult és szórakoztató játszani. A sikered azon múlik, milyen jól tanultad meg, hogy hogyan is használhatod képességeidet, de a játékos a megfelelő tapasztalattal és tudással mestere lehet a zsivány karakternek. Erősségek - A rejtőzködéssel kapcsolatos képességek lehetővé teszik a zsivány számára, hogy sokkal könnyebben eljusson bizonyos helyekre, mint a legtöbb egyéb karakterosztály képviselője. - Az igen erős zárnyitás képességek / hozzáférés más osztályoknál nem áll rendelkezésre. - A zsivány sprint (Sprint) képességének köszönhetően sokkal könnyebben el tud menekülni a csatából, s rövid ideig a sebességét is növelheti ezzel a képességgel utazás közben. Gyengék - A paladin és harcos osztálynál kevésbé bírja a sebződést, mivel csak bőrszerkókat viselhet. Kihívások - Mesteri szintre emelni a rejtőzködés képességének használatát. - Megfelelő módon manipulálni a szörnyek gyűlöletét, így ha van rá lehetőség a csatatankok fogják fel a sebződés legnagyobb részét. - Hatékony kombók megismerése és használata. Engedélyezett fajok: Ember (Human), Törpe (Dwarf), Éj elf (Night Elf), Ork (Orc), Élőhalott (Undead), Gnóm (Gnome), Troll Alap értékek: Életerő / Energia Hozzáférhető felszerelés: ruházat, bőr Hozzáférhető fegyverek: tőrök, dobófegyverek (képzést követően), kard (képzést követően), íj (képzést követően), számszeríj (képzést követően). Energia A zsiványnak legtöbb képessége használatához energiára van szükség. Az energia az idő elteltével termelődik. Ez az energia mennyiség nem növelhető. Rejtőzködés A rejtőzködés azt a képességet jelenti, mikor észrevétlen maradsz ellenfeleid számára. Nem ugyanaz, mint a láthatatlanság. Ha valami/valaki rejtőzködik, attól még észrevehető. Ugyanakkor az ilyen módban levő játékosok átlátszóak, tiszták lesznek, s beleolvadnak a környezetükbe, a háttérbe, s így sokkal nehezebb őket észrevenni. Annak sikere, hogy vajon észrevétlen tudsz-e maradni a rejtőzködés készséged szintjétől, a szörny helyzetétől függ, valamint attól, hogy milyen közel vagy az ellenfélhez. A rejtőzködés használata A rejtőzködés használatával a szörnyek háta mögé kerülhetsz, ahol aztán mindenféle pajkos dolgot lehet csinálni, mint például a gyengítés/bénítás (Sap), a hátbaszúrás (backstab), vagy a rajtaütés (ambush). Ha nem rejtőzködnél, a szörnyek egyszerűen megfordulnának, és jól fejbevernének. Próbáld meg felbecsülni a szörny mozgását, tevékenységének mintáját, s a megfelelő pillanatban lépj a háta mögé. Ez sokkal könnyebben megy majd, ha már a rejtőzködésben eléred a második szintet, ami lehetővé teszi, hogy gyorsabban mozogj. A zsiványok jellemző harcmodora, hogy az először a rejtőzködés használatával a szörny háta mögé osonnak. Ezt követően hátbaszúrással (Backstab), bénító csapással (Sap), rajtaütéssel (Ambush), vagy épp egy övön aluli ütéssel (Cheap Shot) megkínálják az ellenfelet, ezt követően már normál módon folyik a harc, de a lényeg az, hogy a szörny már jóval rosszabb állapotban van. Rejtőzködő csalogatás (pulling) A rejtőzködés nagyon jó a szörnyek csalogatására is. A zsivány aktiválja rejtőzködő képességét, majd anélkül, hogy a környező szörnyek figyelmét (agresszióját, támadási kedvét) felkeltené az ellenfélhez osonhat. Ahogy a zsivány egyre képzettebb lesz a rejtőzködés művészetében, úgy használhatja ezt a képességét egyre hatékonyabban a csalogatás, beetetés során. A rejtőzködés fejlesztése A rejtőzködés készségének javításához az kell, hogy szembekerülj egy szörnnyel, és felkeltsd a figyelmét. Akkor tudod, hogy elérted amit akartál, mikor a szörny megáll, és a normális hangját kezdi el nyomatni (éber/dühös hangulat). Ekkor továbbra is észrevétlennek kell maradni (nem mozdul a karakter, és a megfelelő helyen marad), s a karakter bonuszt kap a skill értékére. Kombó pontok, és befejező mozdulatok Nagyon sok olyan zsivány képesség létezik, amely kombó pontokból épül fel, majd ezt követően egy �befejező� mozdulatra van szükség, hogy a karakter szabadjára eressze a megszerzett kombó pontok erejét. Kombó pont mutatója Miután megszerezted az első kombó pontodat vess egy pillantást a képernyő legtetején, középen elhelyezkedő név sávra, mely a szörnyeteg nevét mutatja. A portrétól jobbra egy kis világító pontot lehet látni, és még több pontot, ami sötét maradt. Ez a kombó pont mutató, s azt mutatja, hogy egy kombó ponttal rendelkezel. Ha nyersz még egy kombó pontot, már két pont fog világítani. Ezt figyelve mindig tudni fogod, hogy eddig hány kombó pontot táraztál be, s hogy mikor engedd őket szabadjára egy befejező mozdulattal. Érdemes megnézni a befejező mozdulatot is, hogy az ember tudja, egy bizonyos hatás eléréséhez hány kombó pontra lesz szüksége. Deception / Csalás Feint / Csel (kombó mozgás) - A csel végrehajtásával nem okozol sebzést, de egy kis mértékben csökkented a fenyegetettséged mértékét. A célpontnak szemtől szembe kell veled állnia. A lényege ennek a képességnek, hogy csökkentse egy szörny irántad érzett gyűlöletét, így az inkább egy másik csapattagot fog megtámadni, aki jobban felkészülve várja a támadást (pl. egy paladin, vagy egy harcos). Distract / Figyelem elterelés - Zűrzavart keltesz, elterelve a környéken tartózkodó összes szörny figyelmét X másodpercre. Nem szakítja meg a rejtőzködést. Blind / Megvakítás - Megvakítja a célpontot, amelynek következtében az meglehetősen zavarodottan a mozgási sebességének X%-án bóklászik ide-oda X másodpercen keresztül. Szükséges hozzá Vakító por is (Blinding Powder). Street Fighting / Utcai harc Sinister Strike / Baljós csapás (kombó mozgás) - Boszorkányos ütés, melynek következtében X sebzés még hozzáadódik fegyvered sebzéséhez. Tipikusan ez az a fő készség, ami a kombó pontokat generálja. Gouge (kombó mozgás) - X sebzést okoz, és elkábítja az ellenfelet X másodpercre. A célponttal szemben kell állni. A képességgel időt nyerhetsz a megmeneküléshez, lehetőséged lesz néhány extra ütés bevitelére, vagy éppen bekerülhetsz a szörny háta mögé, hogy hátba szúrhasd. Kick / Rúgás - Egy gyors rúgás egy ellenfelet X mértékben megsebez, s egy varázslat használatát megszakítja egy X másodperc hosszúság időtartam X százalékára. Ezt a képességet a varázshasználók ellen jó bevetni, amikor már épp elkezdtek varázsolni. Figyelni kell a varázslás animációját, s addig várni, amíg nincs elég energia a rúgásra. A jó zsivány karakterek mindig a lehető legjobbkor rúgnak oda.. Slice and Dice / Kaszabolás, aprítás (befejező mozgás) - Befejező mozgás (finishing move), ami X%-kal meggyorsítja a közelharci támadás sebességét. Kombó pontonként egyre tovább tart. Csak addig kell feltöltened ezt a képességet, hogy gyorsítás a küzdelem végéig kitartson. Ha több ellenféllel harcolsz, hasznos lehet egy szörnyre felpumpálni, leverni az illetőt, elengedni a gyorsítást, majd ismét felgyorsulni, a második szörny támadásakor. Cheap Shot / Övön aluli ütés (kombó mozgás, rejtőzködés szükséges hozzá) - Megbénítja a célpontot X másodpercre. A képesség segítségével néhány olyan könnyen bevitt ütéssel kezdheted a harcot, amelyre az ellenfél nem tud visszaütni. A csapatban a zsivány harc közben is elrejtőzhet, s az övön aluli ütés használatával megakadályozhatja, hogy a szörnyek elmeneküljenek. Kidney Shot / Levesézés (befejező mozgás) - Ez a befejező mozgás lebénítja a célpontot. Kombó pontonként egyre tovább tart. A képesség arra is jó, hogy megbénítva a szörnyeket megakadályozzuk, hogy elmeneküljenek a csatából, vagy hogy további sérüléseket okozzanak. Assassination / Orvgyilkosság Backstab / Hátbaszúrás (kombó mozgás, rejtőzködés szükséges hozzá) - A célpont hátbaszúrása +X% módosítót ad a fegyvernek, és +X értékkel sebzi a célpontot. A játékosnak a célpnt háta mögött kell lennie. Nagyon sok energiát használ ez a képesség. Eviscerate / Kibelezés (befejező mozgás) - Befejező mozgás, ami kombó pontonként további sebzést okoz. Ez gyakorlatilag egy azonnali sebzést okozó lecsapó (Slam) varázslat, amit a szörnyek kivégzésére, széttépésére lehet használni. Rupture / Szakítás (befejező mozgás, DOT) - befejező mozgás, amely hosszabb időtartamon keresztül sebződést okoz. Kombó pontonként tovább tart. Ez megint egy olyan képesség, amit akkor használsz ki a legjobban, ha olyan szörnnyel ellen veted be, akivel épp elég idejig harcolsz ahhoz, hogy a képesség teljesen kifejtse hatását. Ellenkező esetben inkább egy másik befejező mozgást érdemes választani. Garrote / Kivégzés (DOT) - Kivégzed vele az ellenfelet, X másodpercen keresztül X sebződést okozva. Alkalmazásához a célpont mögött kell rejtőzködni. Ha úgy gondolod, sokáig küzdesz majd egy szörnnyel, érdemes a háta mögé osonni, és használni ezt a képességet. A szörny a küzdelem során egyfolytában sebződik majd. Sap / Bénító csapás (rejtőzködést igényel) - Kiüti az ellenfelet X másodpercre. Használatához rejtőzködni kell. Csak humanoid ellenfeleken működik. Egyszerre (egy időben) csak egy ellenfelet lehet vele elintézni. Ambush / Rajtaütés (kombó mozgás, rejtőzködés szükséges hozzá) - Rajtaütsz, váratlanul letámadod a célpontot, +X% fegyversebzést, és X extra sebzést okozva a célpontnak. Rejtőzködni kell a használatához, és a célpont háta mögött kell elhelyezkedni. Sprint A sprintelés, rohanás két szituációban lehet hasznos. Fő célja hogy valamiféle �Óh, neeee!� képességként működjön, ami segít kijutni a bajból. Ha túl sok szörnnyel kerülsz össze egyszerre, vagy egy különleges szörny támad meg ésatöbbi, megnyomhatod ezt a gombot, és elmenekülhetsz a veszély elől. A második használati módja, hogy utazás közben kicsit megnöveld a sebességed. Használhatod arra is, hogy megverd a többi játékost futó versenyben. Van néhány olyan időkorlátokkal rendelkező küldetés is, aminek a megoldásában segítségedre lehet ez a képesség. Érdemes az akció menübe (action bar) első oldalára helyezni, hogy mindig tudd, mikor használhatod újra. Vanish / Eltűnés Lehetővé teszi a zsivány karakternek, hogy eltűnjön a szem elől, valamiféle fejlesztett rejtőzködés módba lépve át, de csökkentve a sebességet annak X%-ára X másodpercen keresztül. Evasion / Kitérés A zsivány kitérés esélye X%-kal megnő X másodpercen keresztül. Ez is amolyan �Óh, neeee!� képességként, vészhelyzet esetére. Pick Pocket / Zsebmetszés (rejtőzködést igényel) Kiürítheted a célpont zsebeit. E képességgel egy kis extra jövedelemhez juthatsz a szörnyektől. Nem veszi el azt a zsákmányt, amit a szörnyek normál leölésével lehet összegyűjteni. Extra esély arra, hogy egy kis plussz zsákmányt szerezz. Rendszerint kisebb pénzösszegeket, vagy tárgyakat lehet így összeszedni. Sap (Sleep) Pull / Bénító csapás (Altatás) Csalogatás A zsivány a bénító csapással elaltathatja a szörnyeket. Ha egyedül vagy, a bénító csapás segítségével egy két szörnyből álló csapatot megoszthatsz. Az egyik szörny háta mögé kell osonni a rejtőzködés segítségével, majd a Sap segítségével el kell altatni. Ezt követően le kell ölni a még éber szörnyet, majd végezz az alvóval. Tömeg manipuláció A zsivány igen hatékonyan tudja a tömeget irányítani (a frissen felébredt szörnyeket gyorsan kivonja a forgalomból) a Sap képesség használatával. Egyszerűen továbbra is rejtőzködni kell, folytatva a bénító csapás osztogatását az újonnan érkezező szörnyekre. A csapatnak ez igen nagy segítség lehet, mivel a zsivány jelentősen lecsökkentheti a tényleges ellenfelek számát. A zsiványok egy időben csak egy szörnyet üthetnek ki ily módon. Tipikus csata A rejtőzködés segítségével egy szörny háta mögé kell osonni, majd hátbaszúrás, rajtaütés, övön aluli ütés, vagy DOT bevitele a célpontra. Aztán kezdődhet a tényleges csihi-puhi. Érdemes egy baljós csapással kezdeni (sinister strike) a kombó pontok kedvéért. Aztán elengedni egy DOT-ot, majd egy közvetlen sebzéssel befejezni a mozgást, mint pl. a kibelezés (eviscerate). Ezt követően megint el lehet kezdeni a kombó pontok gyűjtögetését egy baljós csapással. Mindig bemutathatsz egy második mozgást, ha van elég energiád hozzá, hacsak nem valami igazán erős képesség kedvéért gyűjtögeted a tartalékot. A kezdő zsiványok rendszerint abba a hibába esnek, hogy nem használják eleget a képességeiket. Zsivány kombók Használd a gouge képességet, hogy megbénítsd a szörnyet a harc során. Aztán szúrd hátba. Figyelni kell arra, hogy elég energia legyen mindkét dologra, különben a szörny még magához tér a hátbaszúrás kivitelezése előtt. A baljós csapás (sinister strike) segítségével gyűjts kombó pontokat. Aztán az aprítással szerezz még egy pár kombó pontot. Aztán megint jöhetnek a baljós csapások, végül a csodaszép zárás egy kibelezéssel.. A harc kezdetén egy övön aluli ütés segítségével bénítsd meg a szörnyet. Aztán gyűjts néhány kombó pontot (pl sinister strike-kal), amíg a szörny mozgásképtelen. Távollét (AFK) Ha otthagyod a gépedet, lépj be a rejtőzködő módba, és keress valami olyan helyet, ahol a szörnyek nagy valószínűséggel nem fordulhatnak elő. A rejtőzködés segítségével a zsiványok rendszerint olyan helyeken is lehetnek AFK-k, ahol más karakterosztályok nem. Skill pontok A zsiványoknak elsődlegesen a fürgeség (agility) képességre érdemes erősíteni, mert ezt hozzáadódik sebzésükhöz. A másik jó dolog az állóképesség (stamina), mert ez növeli az életpontokat, és a védelmet. Fegyverek A zsiványok alapból tőrt használhatnak. Persze képzéssel elsajátíthatod a kardforgatás művészetét is. Akár mindkét készséget is felfejlesztheted, s majd a helyzettől függően választasz közülük. A 20 szinten már a kétkezes küzdelmet is elkezdheted. A zsiványok használhatnak dobófegyvereket, illetve kiképezhetik magukat az íjak, és a számszeríjak használatára. A dobófegyverek (mint pl. dobótőrök) meglehetősen ajánlottak, mivel nem igényelnek lövedéket, muníciót. Ugyanakkor az íj, és a számszeríj nagyobb sebzést okoz. A dobófegyverekkel egy kis extra sebzést okozhatsz a szörnyeknek, még mielőtt odaérnek hozzád. Jók arra is, hogy kivégezd velük az éppen megfutamodó szörnyeket. Sőt, ezek a fegyverek még a csalogatásra is jók (legalábbis a rejtőzködésnél valamilyen szinten biztosan). Mérgezés A zsiványok rendelkeznek azzal a különleges képességgel, hogy mérgeket tudnak készíteni, amivel aztán felspécizhetik a fegyvereiket. Az erre vonatkozó képzést a 20 szinten lehet megszerezni. A méregkeveréshez üres fiolákat, és alapanyagokat kell venned, a receptek rendelkezései szerint. Magasabb szinten a zsiványok jóval erősebb és egyedibb méreg recepteket is elsajátíthatnak. Vannak igazán brutális receptek is, amelyek igen-igen ritka összetevőket igényelnek. A bénító méreg (crippling poison) nagyon jó az éppen elmenekülő szörnyek ellen, mert lelassítja őket. Emiatt a zsivány igazán hasznos tagja lehet a csapatnak. A csapattagok igazán könnyen hozzászoknak a zsiványok eme rendkívül hasznos képességéhez. A zsiványok más játékosok fegyvereit is megmérgezhetik. Ezt a Trade Screen-en keresztül lehet elvégezni, éppen úgy, mint a fegyver bájolást. A zsiványok el is adhatják ezt a képességüket más játékosoknak, vagy éppen felajánlhatják baráti gesztusként. Lockpicking / Zárnyitás A zsivány különleges bonuszt kap a zárnyitáshoz. Ez a képesség a bezárt ládákon tovább fejleszthető. Vásárolhatsz, vagy készíthetsz gyakorló zárakat is (amit a szerelők készítenek), hogy gyorsabban fejleszd ezt a képességet. Mindig felajánlhatod a többi játékosnak, hogy kinyitod a ládákat, hogy ezzel is fejleszd készségedet. Trade skill lehetőségek Gyógyfüvek és bájolás - A zsivány megbűvölheti felszerelését, sokkal erősebbé téve azokat. Gyógyfüvek és alkímia - A zsivány tápoló és gyógyító bájitalokat készíthet. Halászat és főzés - A zsivány nem rendelkezik a gyógyítás képességével, így a karakter az élelemtől függ, ha nincs a közelben gyógyítással rendelkező csapattag. A halászok zárt dobozokat is kifoghatnak, amelyekkel fejleszthető a zárnyitás készség is. Nyúzás és bőrművesség - A zsivány ezek segítségével saját felszerelést készíthet, de akár el is adhatja a kész darabokat.

Következő 10 cikkElőző 10 cikk

 
Egy Óra, ha kellene...
 
Remélhetőleg szép nagy szám :)
Indulás: 2006-08-10
 
Itt lehet megdumálni a nap eseményeit!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linktár
 
Magunkról
 
Allias & Horda
 
Történelem
 
Diablo II.
 

Svéd termék a legjobb áron! Regisztrálj vásárlónak és kapj egyszeri 2000 Ft-ot és 15% kedvezményt a katalógusból! Svéd    *****    Azariah - RAMPAPAPAM formabontó verzióban, hallgasd, likeold, mutasd meg a spanodnak is :D    *****    ClueQuest- Új, ingyenes online nyomozós játék! Fejtsd meg a rejtélyt, és találd meg a tettest!Gyere cluequest.gportal.hu    *****    Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!